Verdampt uw database na 25 mei?

Is uw database na 25 mei 2018 nog waardevol? Op die dag wordt de nieuwe privacy wetgeving van kracht. Dit betekent dat u niet meer zomaar e-mailings mag versturen. U dient van elk contact in uw database toestemming te hebben om informatie te mogen toesturen. Maar hoe krijg je dat … Lees meer

AVG

Maak jouw website AVG proof

Het kan haast niet anders dan dat je de term AVG of GDPR de afgelopen maanden in de wandelgangen heb horen langskomen. AVG betekend Algemene Verordering Gegevensbescherming (oftewel in het engels General Data Protection Regulation). Deze nieuwe privacywet die vanaf 25 mei gaat gelden heeft invloed op elke onderneming. Is … Lees meer

Lokaal gevonden worden

Lokaal gevonden worden

Lokaal gevonden worden, waarom? Als we Google mogen geloven is ruim 30% van alle zoekopdrachten gericht op lokale bedrijven. Dat komt omdat tegenwoordig vrijwel iedereen een smartphone in zijn zak heeft. Op een smartphone zoek je heel gemakkelijk (via Google) naar dichtstbijzijnde bedrijven die aansluiten bij je zoekopdracht. Of dat … Lees meer

Positionering

Positionering Het succes van veel merken is geen toeval, maar het resultaat van onderzoek, analyse en duidelijke keuzes over wat die merken willen en kunnen zijn voor hun doelgroep(en): hun positionering. Zo is Douwe Egberts gezelligheid, Lavazza een authentieke Italiaanse sfeer en Volvo staat voor veel mensen voor veiligheid. Hoe … Lees meer

Een optimaal Twitter profiel

Een optimaal Twitter profiel Een goed verzorgd Twitter profiel is de basis voor optimale zichtbaarheid op Twitter. Merken en bedrijven kunnen met een optimaal Twitter profiel nieuwe volgers aantrekken. Een optimaal Twitter profiel kan ervoor zorgen dat iemand besluit jouw Twitter account te gaan volgen. In tegenstelling tot de accounts … Lees meer

waarom is SEO zo belangrijk?

Waarom is SEO zo belangrijk? Iedereen heeft wel eens wat gehoord over SEO of zoekmachine optimalisatie. Maar waarom is het zo belangrijk om hier aandacht aan te besteden? Internet is veruit het belangrijkste marketing medium geworden. 80% van alle aankopen vinden hun oorsprong op internet. Of het nu gaat om … Lees meer

meerwaarde via sociale media

Meerwaarde via Sociale Media Mensen volgen je op Twitter, op Facebook, Instagram of via je website omdat jij ze kennelijk iets te bieden hebt. Je berichten zijn boeiend, de informatie leuk of uniek. Als ondernemer kun je ook heel goed meerwaarde creëren. De eerste vraag die je jezelf moet stellen … Lees meer

5 manieren om onderscheidend te zijn

5 manieren om onderscheidend te zijn Een bedrijf beginnen is eenvoudig, maar een bedrijf runnen is niet zo eenvoudig. Klanten hebben zoveel verschillende keuzes en mogelijkheden waar ze hun geld aan kunnen besteden. En waarom zouden ze dat bij jou doen? Als je net je bedrijf gestart bent of wanneer … Lees meer