Content marketing: waardevol voor jouw doelgroep
Door informatie te delen waar jouw (potentiële) doelgroep wat aan heeft, zorg je ervoor dat jouw bedrijf of organisatie als een betrouwbare en interessante bron van informatie gezien wordt.
Home » Blog
Door informatie te delen waar jouw (potentiële) doelgroep wat aan heeft, zorg je ervoor dat jouw bedrijf of organisatie als een betrouwbare en interessante bron van informatie gezien wordt.
Als jij je ideale klant specifiek maakt, zal het je beter lukken jouw product of dienst aan te laten sluiten bij de specifieke behoefte van jouw doelgroep.
Met behulp van remarketing zorg je ervoor dat jouw bedrijf of product opnieuw onder de aandacht komt van bezoekers die je website verlaten hebben.
Content is essentieel als je actief bent op sociale media. Het is een combinatie van actualiteit, humor, bedrijfsinformatie en diepgaande (technische) informatie.
Een landingspagina is een speciale pagina waarop een bezoeker op jouw website komt en gericht op conversie.
Facebook is ontwikkelt als vriendenboek en lijkt niet geschikt voor bedrijven. Of toch wel?
Effectieve marketing begint met een goede analyse van jouw doelgroep. Hoe bepaal je jouw doelgroep?
Met een goed onderscheidend vermogen zorg je ervoor dat klanten voor jou kiezen.
LinkedIn is een sociaal media kanaal dat in Nederland ruim 4,5 miljoen gebruikers heeft (volgens NewCom Social Media onderzoek), die
Het is niet altijd duidelijk waarom je bepaalde posts in je Facebook tijdlijn als eerste ziet en andere berichten helemaal
VOL marketing is een marketing bureau voor technisch MKB. We bestaan uit een netwerk van enthousiaste marketing adviseurs, vormgevers, fotografen, videoproducenten, animatoren, tekstschrijvers en online marketing specialisten.