Waarom heb je een sterke waardepropositie nodig?
Een sterke waardepropositie stelt je in staat om je te onderscheiden van de concurrentie en potentiële klanten te overtuigen van de waarde van jouw aanbod.
Home » Blog
Een sterke waardepropositie stelt je in staat om je te onderscheiden van de concurrentie en potentiële klanten te overtuigen van de waarde van jouw aanbod.
Prijsstrategie In de dynamische wereld van business-to-business (B2B) verkoop, speelt prijsstrategie een cruciale rol in het succes van bedrijven. In
Conversie is een maat die het succes van jouw website aangeeft. Door te focussen op het verbeteren van je conversieratio zorg je ervoor dat je het maximale haalt uit je websitebezoekers.
Branding is meer dan alleen een logo of slogan. Het is de manier waarop je jouw bedrijf in de markt zet. Het is wat mensen voelen, denken en zeggen over je merk.
Concurrentieanalyse een onmisbaar instrument om een concurrentievoordeel te behouden en succes te behalen voor vrijwel elk bedrijf.
Marketing automation is het gebruik van software en technologie om herhaaldelijke marketingtaken te automatiseren. Hierdoor kun je effectiever communiceren met je doelgroep.
In de wereld van marketing en verkoop is het vermogen om mensen te beïnvloeden van onschatbare waarde. Een van de meest effectieve methoden hiervoor zijn de 7 principes van Cialdini.
SPIN Selling is een beproefde verkoopmethode die zich richt op het stellen van de juiste vragen. Hierdoor ga je de
Door informatie te delen waar jouw (potentiële) doelgroep wat aan heeft, zorg je ervoor dat jouw bedrijf of organisatie als een betrouwbare en interessante bron van informatie gezien wordt.
Als jij je ideale klant specifiek maakt, zal het je beter lukken jouw product of dienst aan te laten sluiten bij de specifieke behoefte van jouw doelgroep.
VOL marketing is een marketing bureau voor technisch MKB. We bestaan uit een netwerk van enthousiaste marketing adviseurs, vormgevers, fotografen, videoproducenten, animatoren, tekstschrijvers en online marketing specialisten.