Wat is jouw waardepropositie?
Hoe kun je jouw bedrijf onderscheiden met de drie waardeproposities: Product Leadership, Operational Excellence en Customer Intimacy. Ontdek welke strategie het beste past bij jouw organisatie en krijg praktische tips om succesvol te concurreren in de markt.
Pareto principe
Leer hoe je met het Pareto-principe 80% van je omzet kunt halen uit 20% van je klanten. Praktische tips voor klantsegmentatie, sterkere relaties en efficiënter ondernemen. Ontdek de kracht van focus!
Prijs vs waarde
Als je verkoopt op prijs, doe je mee aan een drukke race om de goedkoopste te zijn. Maar als je verkoopt op waarde, strijd je om de beste te zijn.
Waarom focus de sleutel tot succes is
In marketing is het verleidelijk om iedereen aan te spreken en geen kans te missen. Maar wist je dat juist durven kiezen het verschil maakt?
Nut en noodzaak van marketing
𝗗𝗲 𝗻𝗼𝗼𝗱𝘇𝗮𝗮𝗸 𝘃𝗮𝗻 𝗺𝗮𝗿𝗸𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗸𝗮𝗻 𝗻𝗶𝗲𝘁 𝘄𝗼𝗿𝗱𝗲𝗻 𝗼𝗻𝗱𝗲𝗿𝘀𝗰𝗵𝗮𝘁. Zonder marketing weet niemand wat je doet, wie je bent en waarom jouw product of dienst de moeite waard is.
De kracht van kleur
Kleur is een essentieel onderdeel van onze visuele communicatie en kan een krachtige manier zijn om emoties op te roepen en je merk te onderscheiden.