Hoe goed heb jij je doelgroep bepaald?
Effectieve marketing begint met een goede analyse van jouw doelgroep. Hoe bepaal je jouw doelgroep?
Effectieve marketing begint met een goede analyse van jouw doelgroep. Hoe bepaal je jouw doelgroep?
Met een goed onderscheidend vermogen zorg je ervoor dat klanten voor jou kiezen.
LinkedIn is een sociaal media kanaal dat in Nederland ruim 4,5 miljoen gebruikers heeft (volgens NewCom Social Media onderzoek), die
Het is niet altijd duidelijk waarom je bepaalde posts in je Facebook tijdlijn als eerste ziet en andere berichten helemaal
Sinds 2001 kennen we de term storytelling. In de afgelopen jaren is storytelling tot een krachtig marketing instrument gegroeid. Zowel
De customer journey of klantreis is het traject dat de klant doorloopt voordat hij een product koopt. Dit geldt zowel
Valkuilen waar je als bedrijf op moet letten als je een goed, positief online imago wilt opbouwen? Begin op de
Waarom lokaal gevonden worden? Als we Google mogen geloven is ruim 30% van alle zoekopdrachten gericht op lokale bedrijven. Tegenwoordig
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken we technologieën zoals cookies om informatie op te slaan en/of toegang te krijgen tot apparaatgegevens. Door toestemming te geven voor deze technologieën, kunnen wij gegevens verwerken zoals surfgedrag of unieke ID's op deze website. Indien u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.